lørdag den 4. april 2009

Påskeferie...



Hvor er det en dejlig måde at starte sin påskeferie på... solen skinner, det er herligt forårsvejr, kan det andet end blive en dejlig dag?

Jeg skal i gang med at flytte støv, endda til den helt store guldmedalje... men skal lige forbi både genbrugsforretningen med kasser, blomsterforretningen - skal have bestilt blomsterne til konfirmationen og have handlet ind, fik det nemlig ikke gjort i går, som vi ellers er begyndt med at gøre. Det er så dejligt, at have fri her lørdag til at kunne gøre andre ting, end at stå i kø med andre bysbørn...

I går havde jeg ellers tidlig fri - men hold da lige op, dagen forsvandt alligevel med andre gøremål. Skulle ind og kigge på tøj til den store, hun fik et rigtig sødt sæt tøj. Sort nederdel, lyslilla bluse og en sort hør-jakke... Nok lidt mørkt, men hun er rigtig fin, og kæresten kommer i sort habit, så lidt fin må hun jo gerne være ;-)

Så tøjet er helt på plads - sikke en lettelse. Fik nemlig også selv købt mit tøj i onsdags, på min fridag. Var ellers lige ved at opgive, synes ikke lige der var noget, der faldt i min smag. Er ikke så god til, at gå direkte ud kun for at kigge på et sæt tøj, til en bestemt lejlighed. Er bedre til bare at gå og kigge, og pludselig er tøjet der bare... men fandt det, så nu er der ro i det lille hjem. I hvert tilfælde lidt endnu.

Pigerne skal til frisør mandag morgen - nåede selv i torsdags. Så endnu en udskrivning, eller det vil sige, den store betaler selv. Men pengepungen har lidt ondt for tiden ;-) men sådan er det jo, det stopper heldigvis snart...

Ellers står den på klargøring her i påsken, rengøring både ude og inde. Men det bliver så dejligt, at kunne gøre sig klar her i ferien, så er jeg fri for kun at stæse rundt i weekenderne...

Håber i alle får en dejlig solskins-påske...

1 kommentar:

  1. Det lyder også til at du har nok at lave i påsken:)

    SvarSlet