søndag den 29. marts 2009

Det var den weekend...

Så gik også den weekend... det går liiiiiige lidt for stærkt i øjeblikket. Skulle ikke have haft sagt ja til det ekstra arbejde, men det gik jo. Det er hyggeligt nok, når jeg kommer afsted. Kunne bare så godt have brugt tiden herhjemme...

Så står den sidste uge før påskeferien for døren - herligt ;-))

Skal arbejde mandag og tirsdag, onsdag en ferie-fridag, torsdag til kl. 1030 og fredag til 1115... nem uge ;-) lad os få nogle flere af dem...

Nå, sengen råber efter mig - må hellere til køjs, hvis jeg skal kunne have bare lidt øjne i morgen kl. 0600...

Godnat og sov godt derude...

2 kommentarer:

  1. Dejligt at du har snart har påskeferie, gid det var mig, det kunne jeg godt bruge. Håber at du blev udhvilet.
    Kan du have en god mandag

    SvarSlet
  2. Hej Pernille

    Jamen jeg er sådan set frisk igen ;-)) alt taget i betragtning... kunne da godt sove mere, men sådan er det jo ikke.

    Har du slet ikke lidt fridage omkring påske?

    Håber du har haft en god dag...

    Kirsten

    SvarSlet