mandag den 23. marts 2009

Så gik den mandag...

Mandag her i huset, er altid en af de dage der bare skal overståes... vi kommer fra skole, når lige at hygge lidt, aftensmad laves, yngste datter ud af huset til gymnastik, hentes inden hun er helt færdig, for at køre hende til nabobyen hvor hun går til musik, sidde og få aftenskaffe hos mine forældre, hente yngste datter, køre hjem og i SENG - det er bare sådan en dag...

Gymnastik slutter heldigvis her i weekenden, med opvisning. Ikke at jeg tror hun synes det er et problem - men jeg synes det er "stressende".

Jeg hader egentlig ordet STRESS - er det ikke bare blevet sådan et rigtigt modefænomen - STRESS. Hvis man har det svært? - du har nok stress. Er du træt? - du har nok stress. Nå, i ligger i flytterod - pas nu på ikke at få stress... jamen selvfølgelig kan man da få snerten af stress - men stress i ordets oprindelig form, er der vel heldigvis kun få mennesker der virkelig får? Så jeg har ikke stress - det er måske heller ikke ligefrem stressende, at hente mit eget barn. Men jeg er TRÆT ;-)) det er vist et bedre ord for det jeg er lige nu...

Jeg har fået min første faste læser - hvor er jeg stolt...

Jeg er blevet lovet hjælp til, at få en flottere blog side - dejligt, at andre bloggere vil dele ud af deres erfaringer...

Tror helt sikkert jeg sover rigtig godt, når mit hovede snart rammer puden - godnat derude...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar