søndag den 22. marts 2009

FÆRDIG...


Det kunne næsten lyde som børnene, når de skal tørres fra et toiletbesøg - men jeg er såmænd bare færdig, nede i mit køkken... så dejligt... alt er vasket af, både indvendigt og udvendigt. Alt er sorteret, og lagt i kasse til "Frelseren" - det er jo næsten som at have fået et nyt køkken.

Men det der er sket, er såmænd "bare", at nogle væg paneler er taget ned. Væggene og loftet er malet. Reolen er gjort mindre. Ny stol indkøbt (ældste datter har ofte kæresten med hjem, og vi skulle altid hente en stol i stuen..). Installationer er ændret om, da panelerne havde gjort sådan, at ingenting passede efter de var taget ned - SMART, skal jeg hilse og sige... Ny dug er indkøbt, og ingenting er sat op igen, som de var før. Nu har vi også set på det, i næsten 10 år - så det var vist på tide ;-))

Mandagen står allerede for døren - og jeg har ikke nået ret meget andet, end køkkenet. Håber jeg når noget i løbet af ugen... konfirmationen er indenfor rækkevidde...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar