mandag den 6. april 2009

Frisørbesøg...


Så blev vores frisør glad igen ;-) Vi har brugt det meste af eftermiddagen derude, men pigerne er også blevet meget flotte i håret... men hold da lige op, en regning! GISP - det er dyrt, at blive klippet og få farvet x 2. En med langt hår og en med skulderlangt hår... Det var måske frisør, jeg skulle have nedsat mig som... ;-))

Nå, men flotte er de blevet... nu er der vist kun få ting tilbage, at betale sig fra... eller, det viser sig sikkert, at der kommer flere udgifter alligevel...

Konfirmationen nærmer sig med hastige skridt, mindre end 14 dage tilbage... vi glæder os alle tre, selvfølgelig især den kommende konfirmandinde..

Vi snupper lige min svigerindes 50 års fødselsdag på lørdag, gaven er købt, ligesom gaven til min bror der havde fødselsdag sidst i marts. Ville ikke til at sende den, synes Post Danmark tager lidt godt af pengepungen... når vi nu alligevel skulle derop, kommer den med i bagagen... Glæder os også til lørdag, det er altid hyggeligt at komme hos dem. God mad og dejlige vine. Vi skal dog på kro denne gang - alle gæsterne overnatter, på min brors arbejde, hvor der er mulighed for at leje værelser... herligt... det er hyggeligt, at afslutte sammen til morgenmaden...

Håber i alle har nydt endnu en smuk forårsdag...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar