søndag den 26. april 2009

FDF pigen - eller modsat pigen...

Så gik den weekend... og hold op jeg har nydt den. Ældste tog afsted fredag eftermiddag til kæresten, yngste tog afsted på FDF lejr fredag kl. 1900. Jeg skulle egentlig have kørt et hold derud, men der var pludselig biler nok, så jeg slap - tak for det... jeg var også så træt, at det næsten var uforsvarligt...

Weekenden har stået i tøj vaskens navn, slappen af og SOVE... har næsten sovet søndagen væk, sammen med yngste datter, der var såååååå træt og hæs at hun ikke kunne hænge sammen... men først stod den på en ordentlig gang brusebad. Hun var så beskidt og lugtede så meget af røg, at jeg næsten ikke kunne holde hende ud...nej, pjat, men den var fæl, lugten...

Tøjet blev smidt i en stor bunke i gangen, og så kunne jeg fortsætte med vaskeriet. Selv det rene tøj i tasken kom i maskinen. Det lugtede også af røg ;-)) men nu er det hele rent og lagt sammen igen... herligt vejr...

Billederne taler næsten for sig selv - men det står i så skærende kontrast til sidste weekends oplevelser, at jeg faktisk sad lidt og små smilede for mig selv. For lige så herlig en drenge-pige hun faktisk altid har været, lige så feminin kan hun altså også blive... men hun hælder nu mest til det meget naturlige... lægger også lige et par billeder ind, af 2. dagstøjet... hun er bare så glad for sit nye tøj - hun ser da også glad ud, ikke sandt? Pigen hun står med, på et af billederne, er hendes nye bedste veninde fra FDF... (hun flyttede fra vores egen by til nabo byen, da det ikke mere var muligt for hende, at være sammen med nogen på hendes egen alder) de har det bare så dejligt sammen, de kalder faktisk hinanden for tvillinger... skønt...

Håber i alle har nydt weekenden, for det har jeg helt sikkert... ældste er lige kommet hjem, yngste sover allerede - igen...

Ha´ en god søndag aften...








Ingen kommentarer:

Send en kommentar