onsdag den 8. april 2009

Gavekøb...


Så skal konfirmationsgaven købes i dag... vi smutter en tur afsted uden den kommende konfirmand, hun tager nemlig til sin far. De skal i sommerhus og besøge farmor og farfar, dejligt for hende. Hun ser dem nemlig ikke så ofte, som hun gerne ville... men sådan er det jo desværre en gang i mellem...



Skal også lige have byttet den tunika jeg skal have på, til min svigerindes 50 års dag på lørdag, fik den købt for stor... så nu håber jeg de stadig har den, bare et nummer mindre...

Så ældste og jeg smutter afsted om en god halv times tid... det tager jo tid, sådan er gøre sig klar... ja, altså ikke mig, men "tøsen" ;-)) håret skal sættes, make-uppen lægges korrekt, tøjet skal sidde og så ja, så kan hun da lige kigge på håret igen, igen... sådan er pige der gerne ville have haft en frisør læreplads, kan bruge RIGTIG lang tid foran et spejl... men det har vi vænnet os til.

Håber i når at nyde det dejlige danske forårsvejr, selvom det har slået lidt om i dag...


Ingen kommentarer:

Send en kommentar