tirsdag den 7. april 2009

Operation Påskeglad...


Så har jeg også modtaget min fine påskepakke - hvor er det altså hyggeligt, sådan at få pakke fra en ukendt afsender. Min afsender er anonym, men hvis du ved hvor jeg blogger, og du ser med her, siger jeg tusinde tak for pakken, jeg blev rigtig glad for det fine indhold... ;-))

Der var 2 små søde gule filtede påskekyllinger.

2 meget smukke porcelænsæg.

4 stk. lækker chokoladeæg, og børnene har fået at vide "nix pille" ;-))

Glæder mig meget over den fine pakke, og til at sidde og nyde chokoladen med en kop påske-the...


Skal helt sikkert med i Operation Påskeglad næste år, hvis Pernille igen orker det store arbejde... stor ros til hende...


1 kommentar:

  1. Ja, det er bare en super hyggelig ting. Jeg glæder mig allerede!

    SvarSlet