onsdag den 29. april 2009

Årets dyreste måned...


Så er årets absolut dyreste måned næsten forbi...

Vi har heldigvis nået en masse - brugt en masse penge - holdt en fantastisk fest - nydt foråret... men nu er pengepungen noget mere lænket til min taske, end den ellers har været i denne måned ;-))
Håber, at næste måned bliver i et mere afdæmpet pengeleje... vil rigtig gerne til at spare op, sommeren står for døren, og der skal gerne være penge så det også bliver en hyggelig sommerferie... skal jo også have penge til maling og andre sjove "nødvendigheder" som jeg falder over... men først lige en bette fødselsdag i morgen... jeg kommer et år nærmere de 50 år - hmmmm... det lyder lidt mærkeligt i mine ører, kan ikke helt forstå at næste gang - om ganske få år, skal jeg holde rund fødselsdag igen... nå men, den tid den sorg - eller er det glæde... ved det jo ikke... ;-))

2 kommentarer:

  1. Pyyha... ja, vi mærker også en mindre finanskrise hos os. Der bliver heller ikke brugt penge unødvendigt, for sommerferien skal prioriteres.

    SvarSlet
  2. Åh ja, sådan en konfirmation løber hurtigt op. Også selv om man ikke går over gevind.

    Tillykke med fødselsdagen i går. Husk, at det er bare et tal :o)

    SvarSlet