søndag den 3. maj 2009

Fødselsdag og "indvielse"...


Det flotte maleri, mine piger havde købt til mig...

Den flotte sammenplantning, mine piger også gav mig...

Min saftcentrifuge...

Hip hurra...

Så grilles der...

Indgangspartiet ved Lalandia...

Badelandet Aquadome i Lalandia...

Den sødeste lille "Nemo" fisk - Lalandia... I det sorte felt, ude til højre...

Scenen i Lalandia...
Torvet i Lalandia...

Så fik jeg holdt fødselsdag - først på selve dagen, i torsdags, og igen i går...

Torsdag skulle jeg på arbejde, men havde tidligt fri. Inviterede min veninde til frokost, og mine unger havde også tidligt fri, den ældstes kæreste havde helt fri, så vi var 5 til frokost... meget hyggeligt. Skolen havde forårskoncert om aftenen, så det skulle jeg til. Min 1. klasse skulle blokfløjte to numre og synge et nummer, noget af det i fællesskab med den anden 1. klasse. De var bare såååå dygtige - jeg fik helt gåsehud... det gik så godt, at jeg blev helt rørt over at det var "mine" børn ;-) de havde nemlig pjattet en del, til prøven... men stor ros til dem... det kan de bare, ja de kan...

Efter koncerten kørte vi i Lalandia - så fik vi også det indviet... rigtig dejlig mad, men måske lidt dyrt - i hvert fald i længden... mætte og godt tilpasse gik vi lidt rundt derude og kørte så hjem igen, for at slå maver...

Jeg har fået så mange flotte gaver. Gavekort til både Matas, Imerco og en lækker tøjforretning. Et smukt maleri, sammenplantning, en check og mit største ønske blev også opfyldt - EN SAFTCENTRIFUGE... nej, hvor jeg glæder mig til rigtig at få gang i den... havde desværre kun lidt frugt, skal have købt en masse grøntsager i morgen... så skal der gang i den... den er bare lækker...

Weekenden er gået rigtig hurtigt - synes jeg. Men det er jo heldigvis en kort uge vi kan se frem til... dejligt...

Håber du også har nydt weekenden, selvom vejret har drillet i dag... men pyt med det, haven trængte, det gjorde den i hvert fald her i Jylland...

Håber du får en dejlig uge...

1 kommentar:

  1. Tillykke på bagkant, men ikke mindre velment :o)

    Flot maleri og hvor ser Lalandia flot ud. Noget helt andet end i Rødby.

    SvarSlet