søndag den 10. maj 2009

Solbriller - del 2...

Nu må jeg da få sat et billede ind, af mine nye solbriller... hvor er jeg bare glad for, at jeg nåede at hente dem i torsdags... sikke solen har skinnet - jamen det grå vejr har måske været for min skyld? ;-)) Kan nemlig ikke ret godt klare i mine øjne, når solen skinner og jeg ingen solbriller har... men godt de lå og ventede på mig...

Jeg er lukket inde bag et gråt glas - og sikke jeg nyder, at kunne læse alt uden problemer, fx. i går på markedet, havde dem kun af en gang - inde i madteltet, der blev det alligevel for mørkt. Bryder mig faktisk ikke om at snakke med folk, hvor jeg ikke kan se deres øjne, så skal andre jo heller ikke belemres med mine mørke glas...

Dejligt med et hårdt etui - endda med spejl, som mine store datter synes er en vældig idé ;-))





2 kommentarer:

  1. Jeg vil medgive, at der lækre! Top nice :o)

    SvarSlet
  2. Hej Hjerteveninde... tak for det, er også rigtig glade for dem ;-))

    SvarSlet