torsdag den 7. maj 2009

Solbriller...

Telefonen ringede omkring kl. 1400 - det var optikeren, der bare lige ville sige, at mine solbriller var klar til afhentning... hvad, allerede
;-)) så herligt... Tænk, omkring en uges tid, så lå der solbriller klar med flerstyrkeglas... en anden optiker tager MINIMUM 3 uger for levering med dobbelstyrkeglas... det er da utroligt...

Nå, men har fået dem afhentet - og sikke en service. Ville egentlig gerne kunne sætte et billede ind, af mine fine solbriller, men kan simpelthen ikke kopiere billedet fra hjemmesiden og herind... ved ikke lige hvad der sker ;-)) men flotte er de, synes jeg jo... De er fra firmaet Prego - et dansk firma - har aldrig hørt om dem før. Men de har rigtig mange stel at vælge imellem, og til en meget fornuftig pris.

Laver også lige lidt reklame for Profil Optik - skal helt sikkert købe mine næste briller derinde. Med den service kommer jeg meget gerne igen...

Håber i får en dejlig mini ferie... Ældste og jeg kører til mine forældre i campingvognen i morgen. Yngste er taget til sin far, de skulle i sommerhus nordpå. Ældste tager derefter til sin kæreste - så jeg har "hytten" for mig selv... ELSKER roen omkring mig. Har haft en pæn heftig uge med møder hver dag, to af dagene to møder efter arbejde. Så hovedet trænger til ro, synes jeg. Så skal der også snart kigges på elevplaner, vi skal have skole-hjem samtaler i klassen snart, så der er såmænd nok at lave...

Ha´ en god aften...

1 kommentar:

  1. Håber du nyder en dejlig miniferie :o)

    Og så må du prøve at få et billede ind af solbrillerne. Vil gerne se dem :o)

    SvarSlet