onsdag den 6. maj 2009

Lidt af hvert...

Skulle lige prøve, om det er muligt at gemme et fotoalbum - og så benytte det her på bloggen... bare lige lidt af hvert... ;-))

Så er det snart weekend igen - skal ikke klage... dejligt med en kort uge, synes vi har rigtig travlt på skolen, i øjeblikket. Det er tid for skole-hjem samtaler, så derfor er der en del teammøder... men sådan er det jo...

Det var jo også i dag, alarmerne blev afprøvet kl. 1200. Det gik de vældig op i, den 4. klasse jeg havde på det tidspunkt... nogen tog det meget alvorligt, og andre sad og fniste og gjorde grin med det... men det er lidt typisk, hvis man ikke ved hvad man skal gøre af sig selv, kan man jo altid fjolle og lave sjov ;-))

Vejret har da sandelig slået om. Er ellers normalt ikke en frossenpind, men skal da love for at selv jeg går og småfryser, så er det altså koldt...

Smutter på visit hos mine forældre fredag - de ligger i campingvogn i Henne. Dejligt, at komme derud igen, har ikke været der siden sidste sommer. Det er nu så hyggeligt, for så står sommeren for døren - og Skagen kalder - glæder mig helt vildt meget...

Håber i har nydt dagen - natten står så småt på spring...

ps. kunne så ikke finde ud af, at vedhæfte et album af billeder... prøver lige igen - senere...

2 kommentarer:

  1. Hej ja jeg kan desværre ikke hjælpe dig for jeg vidste slet ikke at man kunne vedhæfte et album

    Det lyder da hyggeligt med visit i campingvognen, og Skagen til sommer det er da luksus.
    Ha en dejlig aften

    SvarSlet
  2. Ja, problemet er så også bare, at man ikke kan vedhæfte et album... synes ellers idéen var smart. Eller det vil sige, jeg kan i hvert tilfælde ikke finde ud af, at vedhæfte et album...

    Ha´ en god aften og forhåbentlig har du fri i de næste par dage? ;-))

    SvarSlet