onsdag den 28. oktober 2009

Tiden går...

Hold op, jeg synes dagene går stærkt i øjeblikket. Nu er det allerede, lige om lidt, torsdag igen. Ugen har budt på masser af arbejde, syge børn herhjemme og i morgen står den på sidste del af SmartBoard kursus. Glæder mig, for vi skal fremlægge et mini-projekt og vi skal have det afprøvet på skærmene...

Ellers har det bare været lidt som det plejer, køre yngste til musik og FDF, prøve, at følge lidt med i de tv-udsendelser jeg gerne vil se, og ellers passe hjemmet, så ikke det helt store sindsoprivende ;-)

Søndag bliver min søde veninde 40 år, og har inviteret til brunch på et af byens hoteller. Det glæder jeg mig til... vi er alle inviteret, både pigerne og ældstes kæreste. Er gået sammen med min nabo om gaven. Hun er også veninde med min veninde, så kan vi købe lidt mere...

Håber ikke I er sejlet helt væk, i al den regn der i hvert fald er kommet her hos os...

4 kommentarer:

  1. Jeg holder af hverdagen, som Dan Turell ville have sagt. Men der er sandelig en fin brunch i godt selskab at glæde sig til :o)
    God dag til dig, Kirsten

    SvarSlet
  2. Regn har vi fået massere af her på Ærø. Mit vasketøj var mere vådt end da jeg hængte det ud..

    SvarSlet
  3. Ja, uha som tiden går. Nu skal vi snart til alt juleræset igen. Jeg synes ellers, at det lige har været jul

    SvarSlet
  4. Metteb - ja, det bliver rigtig hyggeligt. Og et godt citat ;-)

    Mette Lykke - ja, det vasketøj skal ikke altid udenfor ;-)

    Manna - lige præcis, synes også vi lige har overstået julen ;-)

    SvarSlet