lørdag den 17. oktober 2009

Hjemkommet...

I går blev yngste hentet hjem igen. Efter en rigtig flot koncert, fra de 5 niveauer de havde været inddelt i, hele ugen. Blandet imellem hinanden, de yngste der lige var startet med at spille og op til de, der spillede på det bedste hold. En rigtig god og musisk oplevelse... Der er selvfølgelig tydelig forskel på niveauerne, men store klapsalver hjalp dem igennem hele aftenen. Endnu en dejlig musikuge er overstået... og vi havde såmænd ikke kørt mange meter, før hun udbrød "Jeg savner dem allesammen", hvortil jeg svarede "Jamen vi er jo lige kørt", hun havde kun en sætning til overs for min kommentar "Jeg ELSKER det her" ;-) mere tydeligt, kan det vist ikke siges...

Jeg ved faktisk ikke hvor hun har sine musiske evner fra, for det er hverkan fra hendes far eller jeg. Men det er i bund og grund og totalt ligegyldigt, bare hun er glad for det, og gider, at øve sig...

Hun har sovet længe i dag, for hun ville bare gerne sove til hun vågnede af sig selv. De er blevet vækket kl. 7 hver dag. Så hun synes hun gerne ville prøve, at have lidt "feriemorgen" ;-)

Ha´ en god dag, her skinner solen fra en næsten skyfri himmel. Koldt, men skønt vejr...

1 kommentar:

  1. Hvor er det dejligt, når ungerne er glade for musik, sådan en uge (som jeg selv har prøvet mange gange i musiksammenhæng) får skabt helt utrolige sammenhold og man vokser næsten sammen med de andre - at spille sammen er unikt - jeg forstår hende fuldtud, tøsebarnet!

    SvarSlet