tirsdag den 13. oktober 2009

Farven turkis...


Billedet lånt fra nettet...

Så er jeg blevet tagget af metteb. Jeg skal finde 7 ting i mit hjem, med farven turkis... uha, det er ikke den farve der popper mest op i mit hjem... ikke fordi jeg ikke kan lide den, for det kan jeg. Jeg kan ikke lide blå, men turkis er en dejlig farve...

Det bliver ikke lige i dag - skal være klar til i morgen, hvor ældste fylder 21 år... ;-)

Har været udenfor hele dagen, så kinderne er godt røde af kulde og blæst. Dejligt vejr, at få gjort vinterklar i. Havemøbler er sat under pressenning, potter er sat indenfor, der er fejet og gjort klar. Så dejligt, at min far lige gad at hjælpe... stort knus til ham ;-)

Ældste bager cookies - glæder mig til at smage dem.

Ha´ en dejlig efterårsaften derude...

4 kommentarer:

  1. Jeg glæder mig til at se de 7. Mine sku være røde og det var en sjov opgave .-))

    God fornøjelse med sønnike i morgen og tillykke med ham

    Kh Henriette

    SvarSlet
  2. Henriette - tak for det, det er godt to døtre jeg har... men skidt med det ;-)

    SvarSlet
  3. Aj altså hvor kikset af mig.. jeg er ikke helt klar i bolden i disse dage. :)

    SvarSlet
  4. Henriette - det gør altså ikke noget... vi kan da ikke huske kønnet på alle andres børn ;-) håber du bliver lidt mere frisk...

    SvarSlet