torsdag den 5. august 2010

Sådan...

Nu blev vi - min far og jeg - færdige med at lægge sten, feje, lægge granit skærver, som det så hedder ;-)) og gøre det fint og brugeligt i min lille have. Jeg skal have gæster i morgen, så nu ser det fint ud. Jeg skylder god mad til nogen (mine forældre og deres nabo, som var så søde at hjælpe...) af dem der hjalp med at flytte for os. Så nu kan jeg med god samvittighed vise min have frem. De sidste kommer på et senere tidspunkt ;-)

Der skal dog laves en ny låge. Der er godt nok en låge i, men den ligger ret langt fra et godt tømrer arbejde... men det må komme lidt senere hen på sen-sommeren. Ude foran min lejlighed er der også en lille plet græs, det skal også fjernes og deri skal der ligeledes lægges granit skærver. Men hver ting til sin tid, som min hjælpsomme far plejer at sige ;-)

Nu skal jeg have gjort rent, vasket gulve, vasket vinduer og hvad der ellers hører derind under. I morgen skal jeg have handlet ind og lavet mad - og så kan de bare komme an, kan de ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar