onsdag den 4. august 2010

Lange arme...

Jeg er træt - har lange arme - ømme hænder - blå mærker - skrammer - ridser - jord og sand overalt - øm ryg og læn - sådan er det når man (sammen med min søde far) begynder at fjerne jord og græs for at køre ud og hente sand og sten, for at udvide min lille-put terrasse ;-) men dejligt er det.
Der kom så den største regnbyge i mands minde, så nu er det fine sand der er strøget over fliserne ikke helt så fint og let som før, men mon ikke det tørrer til i morgen, så det kan blivet fejet endnu mere rundt... ihhh hvor er det dejligt, væk med min lille plet græs (ejer nemlig ikke en græsslåmaskine) og nye (brugte) havefliser nedlagt. Nu mangler det sidste bare, der skal hentes et læs, evt. to læs stenflis, hedder det det? Jeg kalder det ral, men det hedder vist egentlig bare noget helt tredie ;-))

2 kommentarer:

  1. Det lyder spændende. Godt at have hjælp til det grove.

    SvarSlet
  2. Eva - det er så dejligt, at han stadig har kræfter til at hjælpe mig ;-)

    SvarSlet