mandag den 2. august 2010

Jeg fatter det ikke...

Jeg forstår det simpelthen ikke... jeg har lavet min blog om, inde under det nye blogger design... godt så. Så har jeg, i mit foto program, lavet en header... for nu skal det afprøves... men kan jeg sætte headeren ind på min blog? NEJ, det kan jeg så ikke. Jeg ved simpelthen ikke HVAD POKKER DER SKER... den står bare og tænker, og tænker, og tænker, og... og så ikke mere...

Er der nogen DERUDE, der ved hvad der kan være i vejen. Jeg har nemlig også prøvet at sætte et tilfældigt billede ind, det kan HELLER ikke lade sig gøre... Hvad mon jeg gør forkert? Kan du hjælpe mig?


På forhånd TAK ;-)

6 kommentarer:

  1. He he..

    Ring mig op i morgen, så guider jeg dig igennem. Det er meget nemmere :-) Skriv mig en mail, så får dit mit mobilnummer søde.

    Happy designing..

    Knuuuus Henriette ;-))

    SvarSlet
  2. PS: Jeg kan vildt godt lide de lilla farver. På samme måde som jeg ville have de grøn/grå/blå toner i forskellige mønstre, er det her jo dejligt at kigge på. Det gør ikke noget at der er forskellige mønstre i, så længe farverne ikke er for mange og forskellige. Jeg selv fortsætter indtil jeg er tilfreds, men Artisteer er jeg sgu sur på.

    Knus
    Henriette

    SvarSlet
  3. Jeg kan ikke hjælpe dig, men din side er blevet rigtig fin. Nu kan jeg jo også godt lide lilla :o).
    Held og lykke med "hovedet"

    Kh Randi

    SvarSlet
  4. Jeg er vild med lilla, så dit nye design falder i smag her. Håber, du får løst dit problem med headeren. Jeg aner nemlig ikke, hvordan man gør:)

    SvarSlet
  5. Så fin din blog er blevet. Headeren kan jeg desværre ikke hjælpe dig med. Jeg har også problemer med det nye design, men det må komme lidt efter lidt. På min skærm er min header fin i str, men har fået oplyst, at på nogle skærme er den megastor - det må da være deres skærmopløsning eller hvad ?
    Held og lykke med projekt header

    SvarSlet
  6. Henriette - TUSINDE TAK for dit søde tilbud, men tænkte at jeg da for pokker selv måtte kunne finde ud af det. For ved jo godt hvordan man gør, maskineriet vil bare ikke gøre som jeg beder om ;-) Måske jeg tager i mod dit søde tilbud ;-))

    Randi - tak ;-) elsker også lilla...

    Eva - som skrevet før, er lilla blandt de absolutte yndlingsfarver. Det har det været i et lang stykke tid nu, og havde faktisk også farven da min ældste - snart 22 år - var helt lille. Alt på og omkring hende var lilla ;-))

    Manna - tak skal du have. Tror også det har noget skærm opløsningen at gøre, men ved ikke hvordan det skal klares... jeg ser din blog ganske fint ;-))

    SvarSlet