søndag den 1. november 2009

Sikke en dag...

Startede formiddagen med, at tage til min venindes 40 års fødselsdag. Den blev holdt på et af byens hoteller som brunch. Jeg skal da lige love for, at der var hvad hjertet kan begære, og mere til. Der var ALT i brød, morgenmadsprodukter, pålæg, ost, pølser, æg, leverpostej, bacon, bag selv vafler, tørrede frugter, friske frugter, mælk, juice, kaffe, the og cacao... og mange flere ting. Vi var 88 gæster, så der var fyldt godt op... efter vi havde hygget os der, og havde spist så vi næsten ikke kunne vrikke mere med ørerne, tog vi videre til næste fødselsdag. Min anden veninde og hendes søn. Hun havde i tirsdags og sønnen har i morgen. Det var dem der også holdt 40 års fødselsdag i lørdags, så det går bare der ud af...

Efter vi havde hygget der et par timer, skulle vi hjem. Yngste skal til hendes far i et par dage, så der skulle lige pakkes lidt ned. Vi gik derover, så kunne jeg få frisk luft, hundene kunne få lettet ben, og maden kunne synke ordentligt ned i maven...

Nu sidder jeg - godt mæt - og tænker tilbage på en hyggelig brunch for veninden. Hyggeligt samvær med venner. Dato for julehygge i december er skrevet i kalenderen. Hvad så? Jo, skriver lige færdig her, så skal jeg ind til sofaen, have benene op og sidde lidt og tænke over, hvor godt jeg egentlig har det ;-)

Her er det gråt og lidt mørkt i vejret - mon der kommer regn...

2 kommentarer:

  1. Hej Kirsten.
    Lyder som en hyggelig søndag.
    Her hos os blæser det meget og er ret koldt.
    Jeg har hygget mig indendøre med oprydning og rengøring på mit syværelse, så nu er der klar til syning af div.
    God søndag aften.

    SvarSlet
  2. Margith - det har da næsten heller ikke været vejr til ret meget andet... og lige nu stor blæser det, samtidig med, at det regner...

    SvarSlet