søndag den 22. november 2009

TAK...


Tænk, en skøn kvinde - hende her mente, at jeg og min datter ville få mere ud af dette dejlige garn, end hun selv ville... fluks har hun sendt det til mig, da hun har fundet ud af, at min yngste er helt pjattet med skrappe farver. Hun elsker, at gå med strikhuer, helst hele året ;-) og meget gerne i "pang" farver... de to af nøglerne er pinke, som er yndlingsfarven. To nøgler er varm orange og de sidste to er en gulgrøn, synes jeg. Er lidt svært, helt at bestemme farven, men herlige skønne farver, er de alle tre ;-) og et dejligt kort tillige med. Det er helt utroligt, så dejlige kvinder der findes derude... ;-)

Så TUSIND TAK søde Henriette, ved du har nok at tænke på i øjeblikket, at du så også har tid til, at tænke på andre er STORT ;-) du er en ener...

p.s. kan se, at min henvisning til Henriettes blog ikke fungerer... men det er http://www.defemibyen.blogspot.com/

4 kommentarer:

  1. Sikke en dejlig gave at modtage.

    SvarSlet
  2. Margith - ja, det er det... ;-)

    SvarSlet
  3. Kære Kirsten. Jeg bliver glad fordi din datter bliver glad :)) Og sikke flot garnet præsenteres her, det ser super ud.

    Mange knus og god mandag
    Henriette ;)

    SvarSlet
  4. Kære Henriette - endnu engang tusinde tak for garnet, hun er helt vild med det ;-) skal nok lægge billeder ind, når det er færdig strikket... Knus, Kirsten

    SvarSlet