søndag den 8. november 2009

Kan I hjælpe?...

Jeg mangler en jule metervare. Det skal være i farverne sort/grå/hvid, altså ikke de traditionelle julefarver. I efterårsferien var jeg i Herning, ude i Stof og Stil, og så en lækker metervare, netop i disse farver. Jeg havde ikke rede penge med, og de tager ikke mit kort, så jeg fik ikke købt det. Tænkte, at jeg bare kunne finde det i kataloget eller på nettet, når jeg kom hjem... men ak, jeg kan ikke finde det igen.

KAN I HJÆLPE?

Ved du evt. hvad det er for en metervare jeg snakker om, eller ved du et sted, hvor jeg måske kan finde en anden metervare i disse farver?

4 kommentarer:

  1. Desværre kan jeg ikke hjælpe dig :o( Men held og lykke.
    KH

    SvarSlet
  2. Mette B - det er bare i orden ;-)

    SvarSlet
  3. Jeg kan desværre ikke hjælpe dig, men det er jeg sikker på at Karen kan, prøv hende.

    Knus

    SvarSlet
  4. Pernille på 1. - tak, det vil jeg prøve... ;-)

    SvarSlet