søndag den 15. november 2009

Så skete det igen...

Har skrevet - i forrige uge - om det med, at få tårer i øjnene, bliver det nemmere med årene, næ, skulle jeg hilse at sige...


Kørte yngste og en veninde til stort gymnastikarrangement, hvor de (188) piger fik mulighed for, at være sammen med alle pigerne fra Gymnastik Verdensholdet i 24 timer. Drengene havde været der fra fredag til lørdag, sammen med drengene fra Verdensholdet.

Der var en times overlapning, hvor det så viste sig, at Verdensholdet ville lave en opvisning for både piger og drenge. Jeg var blevet derinde, fordi jeg - min nysgerrighed bød mig, at blive der, fordi jeg gerne ville se pigerne fra Verdensholdet. Det var jo meget heldigt, når man nu synes, at de er FANTASTISKE... :-)

Drengene springer helt fantastisk, og pigerne laver rytmisk gymnastik som en drøm... og så kom tårerne... pigerne lavede en virkelig smuk serie, med et fantastisk musikstykke til, så kom de igen, dem man (læs: JEG) ikke kan kontrollere ;-) men flot var det...

Får med sikkerhed en MEGET TRÆT yngste hjem om nogle timer...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar