søndag den 15. november 2009

What a week...


Sikke da en uge... den har bare indeholdt så mange møder, både eftermiddag og aften. Yngste skulle på hverdagslejr med FDF, det betyder, at hun i onsdags blev kørt derind og skulle så overnatte derinde til lørdag. Skole og fritidsaktiviteter skulle selvfølgelig passes... hun havde kørelejlighed torsdag morgen, men fredag morgen måtte jeg ret tidligt op, for at hente hende... og hver eftermiddag kørte jeg hende derind igen... Hun blev hentet hjem lørdag omkring kl. 1000, for så, at blive kørt til Tøseweekend med Gymnastik Verdensholdet... det ville hun ikke gå glip af, selvom hun var så træt, at hun næsten ikke kunne hænge sammen. De havde ikke sovet specielt meget om natten... nå, godt hun kommer tidligt hjem i dag, så står den vist på RET TIDLIGT I SENG for hende...

Tirsdag nåede jeg hjem fra arbejde kl. 1530, og havde gæster kl. 1800 til Mortensaftensmad.

Ellers har den stået på hovedpine - i stor stil - snot og træthed. Synes jeg har slæbt mig igennem denne uge... håber godt nok, at det bliver lidt lettere i den næste, som godt nok starter med skole-hjem samtaler mandag. Sidste hold tager vi tirsdag i næste uge... men har det lidt, i denne tid, at jeg hader at kigge på min arbejdskalender søndag, for jeg ved hvad den indeholder til den kommende uge... synes ikke det er specielt morsomt, at se frem til en uge hvor HVER DAG er fuldstændig overskrevet med aftaler... i torsdags blev et møde skubbet, da en af mødedeltagerne var blevet syg, så kan vi se frem til anden dag, hvor det så skal holdes, øv for det... men det er heldigvis - forhåbentlig - ved, at være slut med alle de møder... i hvert fald for denne omgang...

Nå, men soler skinner lystigt i dag, der er julemarked i byen, så nu vil jeg få lavet lidt til samtalerne, og så nyde solen, og smutte forbi julemarkedet... det er så hyggeligt, synes jeg...

Ha´ en rigtig dejlig søndag derude...

2 kommentarer:

  1. Jeg kender godt det med tårene, og syntes at det er helt i orden at vi stadig kan røres af det smukke i livet. :)

    Jeg har forsøgt at finde din mailadresse, for jeg har noget garn du skal have. Kan du ikke sende mig en mail? Min adresse står på min blog ude i sidebaren.

    Mange knus og god søndag aften
    Henriette ;)

    SvarSlet
  2. Henriette - ja, det er nu godt nok alligevel, at vi kan røres, ellers vi da være lidt for hårde i filten, ikke? ;-)
    Jamen sender da lige min mailadr. til dig... Det lyder da spændende... ;-)

    SvarSlet