onsdag den 17. juni 2009

Sådan...

Så er jeg færdig med at rette. Har haft ringet til sidste censor. Alt er pakket. De sidste pakker skal afleveres i morgen. DEJLIGT...

Nu skal vi bare have de sidste dage til at gå. Alle glæder sig vist til at komme på ferie. Men, har faktisk de sidste par dage haft en del syge børn. De har ondt i hovedet, ondt i maven, bræksyge og alt hvad der hører under. Skulle tørre op efter en af mine piger fra klassen i dag... er altså ikke så god til det... øv, og lige midt i min frokostpause... ihhh altså - havde jeg da bare sendt hende hjem noget før ;-))

Der er heldigvis kun 7 arbejdsdage tilbage... tager dog på skolen de første par dage i ferien. Jeg når så dejligt meget, når der ingen klokke er, og ingen børn står og kalder på mig. Vil gerne nå en del, inden jeg selv tager på ferie. Så føler jeg, jeg bedre kan slappe af...

Håber på godt vejr, de næste par dage. Vi skal have sommerarrangement i klassen i morgen aften. Sommerafslutning til FDF for yngste. Sommerafslutning i hendes klasse, som hun desværre ikke kommer til, pga. FDF. Stor torvedag i byen lørdag - som nødigt skulle drukne i regn, hvad den har prøvet, for et par år siden...

Alt i alt en dejlig tid...

3 kommentarer:

  1. Lige som du er glad for at være færdig med at rette, så er der nok også en del der er glad for, at de snart kan få deres karakterer. Ældste vil i hvert fald gerne havde de sidste nu :o)

    Ha' en dejlig dag.

    SvarSlet
  2. dejligt når en stor opgave er fuldført, rigtig god ferie når du når så lang..
    Knus fra Ærø

    SvarSlet
  3. Fru E - det forstår jeg så sandelig godt de er, ville også selv gerne vide hvordan mine karakterer lå... ;-))

    Mette Lykke - det er bare dejligt, og tak i lige måde, når din ferie dukker op ;-))

    SvarSlet