mandag den 1. juni 2009

Rette opgaver...

Jeg retter dansk-eksamens opgaver i stor stil... trænge bare lige til en lille pause ;-))

Vaskemaskinen kører på fuld tryk, hundene er luftet, haven ligner godt nok noget der trænger til lidt 1.hjælp, men må desværre vente, jeg må i gang igen...

Spiste jo på Hotel i går aftes... UHM - siger jeg bare. Det lækreste buffet-bord. Alt det fisk, man næsten kan forestille sig. Det skønneste salat-bord, kød, kartofler, sauce og alt mulig forskellig tilbehør. Den mest usunde dessert-buffet jeg længe har set, dog var der også en masse frugt, selvfølgelig skåret i mundrette bidder... is i lange baner. Det bedste af det hele er faktisk, at har du mindre børn, er der selvfølgelig et børne buffet-bord, nede i deres højde. Alle mulige lækre ting, som børn som regel gerne vil have. Der kommer jeg meget gerne igen... uha, det var godt ;-))

LÆKKERT - LÆKKERT - LÆKKERT...

3 kommentarer:

  1. Det her er lige en prøve på om jeg kan :)

    SvarSlet
  2. Og det kunne jeg så :) kirsten hvis du har pillet ved noget må du ikke pille tilbage :)
    Det lyder dejligt med den middag på hotellet.
    Tak for alle dine kommentarer på min blog, det har været så træls at jeg ikke kunne skrive her hos dig.
    Knus

    SvarSlet
  3. Hej Pernille - jeg har ikke nået at pille ved noget endnu, tog afsted til hvalpetræf... men godt det nu virker... men underligt, at du kan nu, men ikke før ;-))

    SvarSlet