mandag den 8. juni 2009

Mandag...

Så fløj den dag også afsted... hvor er det lige de forsvinder hen? Ved godt det er noget kliché, altid at sige tiden flyver, børnene bliver så store osv. i den stil... men jeg synes helt ærligt, at sådan et skoleår går rigtig stærkt. Hen i mod jul, kan dagene da blive noget lange. Men kommer vi igen på den anden side af jul og nytår, kommer foråret straks, når foråret så er der, ja så står sommeren for døren... og en masse dejlige ekstra feriedage gør jo lige det sidste...

Jeg har i skrivende stund 14 skole arbejdsdage tilbage, inden jeg holder ferie. Jeg tager dog på skolen de første par dage, i den første ferie-uge. Jeg synes det er så dejligt, at have skolen næsten for mig selv, i hvert fald uden klokke og børn der hiver i en ;-)) jeg når så meget, og jeg vil rigtig gerne have alt klart til det kommende skoleår, inden jeg selv går på ferie. Sådan har jeg det, andre smutter med det samme, og vil hellere gøre det, den sidste uge før børnene kommer igen. Der er jeg godt nok ved at lade op igen, men selve planlægningen er i starten af sommerferien... så nyder jeg min egen ferie 100 x mere...

Og nyde ferien skal jeg helt sikkert... har måske skrevet det før, men turen går til Skagen - og VI GLÆDER OS helt vildt meget... campingtur til det nordligste, kan det blive bedre? Vi synes ikke...


Mine forældres campingvogn, som vi låner hver sommerferie...

Nå, men først lige små tre ugers job - en alene hjemme periode, da yngste skal på FDF sommerlejr og med sin far 14 dage til Tyrkiet, ældste tager med kæresten 14 dage til Italien... så HERLIGT, alene hjemme... elsker det... elsker roen, og nyder at være mig selv. Har så meget mere krudt, når jeg får lov at lade op til ungerne kommer hjem igen... skønt...

Godnat derude - sengen kalder - hovedpinen er ikke forsvundet i løbet af dagen, så nu skal den soves væk...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar