mandag den 29. marts 2010

Tøj i lange baner...

Så er ældste cyklet hjem til sig selv igen. Hun har været forbi med vasketøj... ;-) ikke, at hun ikke kan finde ud af at vaske selv, for det kan hun sagtens. Men det koster 13 kr., pr. vask på det vaskeri der hører til hendes område. Det er mange penge, når man er på SU og kun har en lille indtjening ved siden af. For hun kan jo heller ikke fylde en maskine, når hun kun er sig selv. Så jeg hjælper hende på den måde, at hun kommer herhjem og vasker, tager det vådt med tilbage, og hænger det op, hjemme ved hende selv...

Som tak for denne dags vaskeri, fik jeg to fine hyacinter en i hvid og en i lilla og en fin påskelilje, allesammen som knoldplanter. Så nu er de sat i en lille metalskjuler jeg har, og dækket med lidt jord og glassten, og pynter så fint ude ved indgangsdøren... Tak søde datter ;-)

Ellers er dagen egentlig bare fløjet afsted, har ikke nået det jeg havde påtænkt mig at nå, men hvad gør det, der er heldigvis endnu en påske-ferie-fri-dag i morgen... SKØØØØØNT ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar