fredag den 19. marts 2010

Gårsdagens kup...

Jeg flytter sammen med yngste i mindre lejlighed til sommer... så langt så godt. Jeg har længe været træt af det møblement jeg har til det meste af mine ildfaste fade, skåle, "potter og pander", der ikke ligefrem pynter bag et glasskab i min stue. Ja, og så er alt mit pæne bestik også i skufferne. Det jeg har er ikke optimalt, så jeg har længe gået og ledt efter noget nyt (gammelt) for jeg vil allerhelst have noget gammelt, der så skal slibes og males hvidt... og sørme om skabet ikke stod i den lokale genbrugs biks til kr. 150,- ETHUNDREDEFEMTIKRONER... det var da BILLIGT, så snups skynde sig op til den flinke mand ved kassen og betale... jeg har ovenikøbet fået dem til, at opbevare møblet - dækketøjsskabet - indtil 1. maj, hvor min far vil hjælpe mig med at afhente det, få det slebet og malet, så det er klar til indflytning sammen med yngste og jeg selv d. 1. juni i vores nye lejlighed... super god måde, at starte en dejlig weekend på...

JEG ER GLAD, foråret viser sig fra sin bedste side, jeg har gjort et kup, ældste skal spise her i aften og vi skal se X-FACTOR sammen ;-)

GOD WEEKEND derude...

p.s. vil se om jeg kan få taget et billede af skabet, inden de sætter den i containeren, til jeg afhenter den...

4 kommentarer:

  1. Det er jo altid dejligt, når man kan gøre et kup :)

    SvarSlet
  2. Esther - ja, det var ikke dårligt ;-)

    SvarSlet
  3. Det lyder helt sikkert også som et rigtig godt kup! Vil da gerne se billeder både før og efter :-)

    God søndag.

    SvarSlet
  4. Fru E - var i butikken i går, de havde sat den ind i containeren... så ser den først d. 1. maj igen ;-) men vil tage billeder før, under og efter maler arbejdet ;-)

    SvarSlet