søndag den 21. marts 2010

Stille søndag...

Jeg nyder stilheden. Yngste er hos sin far. Ældste er i sin lejlighed sammen med kæresten. Den ældste hund ligger nedenfor mine fødder og sover. Yngste hund står og puster sig op, ved terassedøren, han kan se en kat gå på taget i hans øjenhøjde ;-) frækt...

Jeg vil gå en lang tur med hundene om lidt. Sætte vasketøj over. Rydde op. Fjerne støv, aviser, blade, tøj og ALT muligt andet, som ligger hvor det IKKE skal ligge.

Det er vist en typisk søndag ;-)

Glæder mig til næste fredag, hvor 10 gode lange påskedage står for døren... det bliver så godt... jeg skal ikke noget særligt, andet end at hygge mig. Yngste skal til sin far i nogle dage. Men påskesøndag tager vi ud til mine forældre i deres campingvogn og spiser lammekølle, det er en tradition ;-) at bruge en dejlig lang dag ved VESTERHAVET, er IKKE at kimse af...

Billedet er fra sommerferien i Skagen 2009

Ingen kommentarer:

Send en kommentar