fredag den 19. februar 2010

Et stk. underskrift...

Så har jeg skrevet under på, at jeg gerne vil overtage lejligheden pr. 1 juni 2010... nu er den ligesom lidt mere min, end den var sidste fredag ;-)

Dejlig følelse... glæder mig, så nu kan sne og slud bare smutte, så det snart kan blive forår og dernæst sommer, så vi kan flytte ;-)

Men, der er lige en flytning før yngste og jeg skal flytte. Ældste flytter om ca. 3 uger. Hun overtager forhåbentlig nøglerne torsdag d. 11. marts, så vi kan komme ud og gøre rent. Der bliver godt nok gjort rent, fra boligforeningens side, men de har kat, de unge mennesker der bor der nu, og ældste er meget allergisk overfor bla. kat. Så selvom der er gjort rent, er vi nødt til, at gå det igennem igen. Bare for, at være på den sikre side. Hun nyser, hoster, øjnene løber i vand og de bliver ildrøde. Men det værste er næsten, at ganen klør meget og hun føler, at tungen hæver op. Så vi må i gang med kost, spand og vand... det klarer vi nemt, selvom det er på knæ og rumpetten i vejret, så alle fodpaneler og sprækker bliver gennemgået ;-)
Trailer er bestilt, de ting der skal adresse ændres er blevet ændret, så det er nærmest bare de sidste kasser og datoen der skal oprinde, så er hun ude af denne matrikkel. Hun glæder sig heldigvis meget, det gør vi også, altså på hendes vegne (også lidt til, at hende og kæresten ikke altid er her i weekenderne...) de er meget søde, ikke noget om det, meeeen, det bliver godt for hende, at få sit eget...

Nå, men nu må det gerne bliver forår, så det snart er sommer ;-)

2 kommentarer:

  1. Behøver nok ikke skrive det, men jeg er sgu misundelig - men på den gode måde...!

    Det er da superfedt for dig :o)

    SvarSlet
  2. Esther - det er bare i orden, du må gerne være misundelig, det ville jeg jo også have været, hvis det var omvendt ;-) krydser fingre for, at det snart bliver din tur...

    SvarSlet