onsdag den 15. juli 2009

Hvad går der galt?...


Tjaaa... jeg knokler INDENDØRE i de her dage... ved godt det lyder som en pænt dårlig joke... men, jeg har et projekt, og da det ikke er nemt at flytte et værelse udenfor, ja, så må det jo så blive indendøre... men varmt, det er det. Værelset ligger øverst oppe, med et øst og et lille vest vindue... så spørg lige om det er hedt... jeg går stille og roligt, synes jeg selv, og rydder op og laver orden. Men hold da lige op, sveden hagler af mig. Sidder lige nu og tænker, at et KOLDT bad ville gøre godt... tror hellere jeg snupper en lille time mere, jo mindre er der i morgen... men jeg er faktisk træt, mon det er af varmen?

Nå, men bloggen bliver passet for lidt, selvom jeg har ferie... drager snart af på camping, så må der da komme lidt gang i ferie billeder og andet godt ;-)

God onsdag aften derude, det der er tilbage af den...

4 kommentarer:

  1. Varmen i små rum kan være stå stillestående at man ikke kan holde ud at være der. Vi har et underligt problem hos os - der er koldt. Frysende koldt.

    Rigtig god ferie når du når dertil:)

    SvarSlet
  2. Fru E - ja, det kan være frygteligt varmt. Nu ikke fordi værelset egentlig er lille, men de vinduer gør jo, at lige meget hvornår på dagen det er, så har solen magt derinde... jeg har ferie, er folkeskolelærer, så skal ikke klage. Men tager først afsted på ferie om en uges tid... ;-)

    SvarSlet
  3. Varmen slog mig ud i går og jeg måtte have 45 minutter foran blæseren, så selv om jeg ikke knokler - så synes jeg nu alligevel den var slem for mig og min gravide mave.

    SvarSlet
  4. Frederikke - kan jeg rigtig godt forstå... jeg svedte tran i går, og jeg er ikke gravid... husker tydeligt de to somre jeg har prøvet, at gå gravid. Sommmeren 1988 og sommeren 1995, den sidste var den værste, der fødte jeg sidst i august, så var højgravid, og det var en kanon varm sommer. I 1988 fødte jeg midt i oktober, så det var ikke helt så slemt, men strenge nok... håber da at du, når skal på arbejde igen, du så kan få lidt luft omkring dig...

    SvarSlet