tirsdag den 7. juli 2009

Det troede jeg ikke...

Jeg har også - blandt millioner af andre - set mindekoncerten for Michael Jackson, ikke fordi jeg er fan af ham, for det er jeg ikke. Men nok mere fordi, jeg havde lyst til, at se om det virkelig blev det medieshow det meget var lagt op til. Hold op jeg blev overrasket, både fordi det IKKE blev det medie halløj, som jeg troede det ville blive, men også fordi jeg blev så rørt... tårerne storløb flere gange... både fordi jeg synes det var så flot, at de alle var mødt op, når de er i sorg. Fordi det er hårdt, at stå frem, når man er i sorg. Fordi jeg sad og tænkte på de gange jeg selv har været i sorg. Fordi jeg selv har mistet en storebror, godt nok er det 23 år siden, men sorgen forsvinder aldrig... og fordi, jeg synes det er så synd for de tre børn, de skal undvære deres far. Måske en meget speciel far, men dog en far... håber der er nogen omkring de børn, nogen der vil dem godt...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar