lørdag den 22. maj 2010

Sol, sol kom igen, solen er min bedste ven...

Ja, eller nogen gange "fjende" ;-) vi har været så meget udenfor i denne uge grundet vores emneugen på skolen, så min næse, pande og underarme har lyst af rødme som jeg ved ikke hvad... mine totalt blege vinterarme og ansigt har fået sol... lidt for meget... det har været så godt vejr, ja det har... dejligt med en god emneuge, glade børn, overskudsagtige kollegaer, sol og sommer ;-)

Næste lørdag ved denne tid, skulle vi gerne være i fuld gang med at flytte yngstes og mit hjem over til vores nye bolig. Glæder mig, men der er en del endnu der skal pakkes. Køres på lossepladsen, køres til genbrug osv. Næste torsdag kommer den nærmeste genbrugs og henter vores hjørnesofa og to reolsystemer.

Fik brev fra boligforeningen i går, dato og tid for syn af min gamle lejlighed blev meddelt. Nu er det lige nu, uha de sidste 3½ måned er gået stærkt... næsten for stærkt... var forbi vores nye lejlighed i går, malerne er startet, så nu sker der pludselig noget derovre...

Nå, men jeg kan jo ikke sidde her og skrive, når jeg skal pakke, rydde op, og tusinde andre ting... godt vi har fri på mandag...

Håber I alle får en god weekend og pinse med dejlig sol... ;-)

2 kommentarer: