mandag den 19. april 2010

Uha...

Uha - jeg er blevet ret god til at smide ud, nu her under min nedpakning af vores hjem. Jeg er ellers en ret habil samler, men jeg skal da love for, at det jeg står med i hånden, bliver vendt flere gange, inden det MÅSKE får papir om sig, og bliver pakket i en flyttekasse og ikke i kassen til genbrugsen ;-)

Mon det er et specielt gen, man kan gå hen og udvikle under nedpakninger? Har nemlig hørt om den, og har faktisk haft den indendøre før ;-)

Dagene de går ret stærkt i øjeblikket. Nyt skoleår er på vej - altså planlægningen af den. Elevplaner, skole-hjem samtaler, national test osv. Foråret på seminariet var hårdt, der var mange afleveringer og eksaminer. Men jeg synes nu ikke, at den virkelige verdens forår er så meget anderledes ;-)

Håber I får nydt det dejlige vejr derude, det er koldt men for pokker det er skønt ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar