lørdag den 19. september 2009

Weekend...

Så er der dømt så meget weekend, som aldrig før... har glædet mig hele ugen, da jeg havde en "vild" weekend, sidste gang ;-)

Denne weekend ser således ud: INGEN AFTALER - OVERHOVEDET... kan det blive bedre.

Ældste er taget til kæresten. Kommer hjem søndag eftermiddag, og skal arbejde om aftenen.
Yngste er hjemme, men vi hygger os rigtig meget, når vi er alene... ja, altså anderledes end når begge tøser er hjemme.

Der står en stor pose, samt en stor skål med æbler, jeg skal have kørt igennem saftcentrifugen... glæder mig til friskpresset æblesaft... uhm... ;-)


Billedet er lånt fra nettet...

Ellers skal der vist flyttes lidt støv fra punkt A til punkt B, vaskes tøj, lægges tøj sammen og på plads, støvsuges osv., men stadigvæk noget jeg kan tage i eget tempo... så skønt...

Rigtig god efterårsweekend derude - vejret er i hvert fald smukt, herfra hvor jeg bor...

3 kommentarer:

  1. God weekend til dig også :-) En stille weekend er nu ikke at kimse af.

    SvarSlet
  2. Hej Kirsten.

    Ja jeg kangodt huske din sidste weekend, så jeg under dig virkelig en med eget tempo og efter eget behov.

    Her er vejret også godt men der mangler æblerne.. :-) Det kunne jeg nu god tænke mig at smage.

    Fortsat god dag og kh Henriette

    SvarSlet
  3. Og super god weekend til jer. Det virker som om, at du allerede er godt i gang... og sikke flot og farverig din side er blevet :)

    SvarSlet