lørdag den 12. september 2009

Kender du det?...

Ja, altså kom jo ret sent i seng i går aftes, da jeg hjalp i køkkenet til fødselsdag. Stod forholdsvis tidligt op. Fik ordnet lidt herhjemme, gik i bad, gik tur med hundene, ned for at handle ind til gæsterne i morgen. Kunne se på klokken, at jeg ikke kunne nå, at blive færdig til kl. 1300, hvor jeg skulle mødes med et par piger. Øv, måtte sms til dem, at jeg blev forsinket. Hader selv, at vente når man har en aftale... kom for sent, kunne ikke finde en parkeringsplads, glemte min mobil derhjemme... sådan Kirsten, sådan går det, når alt skal klares på alt for kort tid ;-)

Har haft en hyggelig eftermiddag med pigerne - hjem igen, gøre lidt mere klar til i morgen formiddag, gå tur med hundene igen, sidde og glo lidt tv, hov, faldt vist i søvn, ups... nu skal der lige klares det sidste, så på hovedet i seng. Tror jeg trænger til en fridag snart - nej, rolig nu, det går altsammen... kan bare se frem til en uge igen, med en del møder... hold op, jeg synes jeg trænger til en dag, hvor jeg sover til jeg vågner af mig selv... vil glæde mig helt vildt meget til næste weekend, hvor jeg INGEN aftaler har ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar