søndag den 13. september 2009

Det var det...

Så gik den weekend...

Hjælpe i køkkenet i fredags til 18 års fødselsdag - tjek.
På hyggetur med pigerne lørdag - tjek.
Have formiddagsgæster søndag - tjek.
Hente yngste datter fra en kanon god FDF seniorfestival weekend - tjek.
Vasket et hav af vasketøj - tjek.
Sovet lidt på sofaen - tjek.
Læst mails - tjek.

TRÆT - tjek, tjek...

Skal jeg lave noget næste weekend - NEJ, kun det jeg selv gider. Og jeg gider godt tage i idrætshallen her i byen på lørdag, for der er årets loppemarked, og jeg SKAL altså finde en Pala vase snart ;-)) så jeg har bestemt, at jeg vil være i rigtig god tid i år, prøv noget nyt Kirsten, og vær der inden det bedste bliver solgt...

2 kommentarer:

  1. Kirsten det er ikke ligefrem Pala vaser, det vrimler med på loppemarkeder og genbrugsbutikker.
    Men ihhhhhhhhhhh, hvor jeg ønsker, at heldet er med dig. Jeg er meget glad for den, som jeg fandt til to kroner, den er nem at arrangere blomster i for gigtplagede hænder.
    Held og Lykke med lopperiet

    SvarSlet
  2. Manna - nej, ved det godt... men håber, at kunne finde en fin en, engang ;-)

    SvarSlet