søndag den 5. september 2010

Jeg forstår...

... simpelthen ikke, at fordi man er ung, holder indflytterfest for 20-30 kammerater i en lille ungdomsbolig, at udenomsarealerne så skal flyde med glasskår og dåser. Det er så én ting. Det blev fejet op, da de unge mennesker et godt stykke op ad dagen vågnede op. Fint nok med det. Men at de for fanden skal øve hærværk på to lamper vi har stående på vores sti-system, det går over min forstand... og hvis ikke en af os naboer melder det til kontoret på mandag, ja, så er der kun én der betaler, nemlig afdelingen... det synes jeg bare ikke er rimeligt... øv også...

2 kommentarer:

  1. Det er så sørgeligt! Men desværre ikke ualmindeligt.
    Vi må huske på, at det altså ikke er alle unge, der er sådan.
    God søndag.

    SvarSlet
  2. Eva - jamen det er så korrekt skrevet, at der HELDIGVIS er rigtig mange søde unge mennesker der IKKE laver hærværk og larm... det glemte jeg bare lige i min irritation over de to lamper ;-) jeg bor lige foran et par rækker med ungdomsboliger, som jeg aldrig hører noget fra. Det er så dejligt, de hilser pænt og der er aldrig mere larm fra dem end alm. musik, grin og latter... ;-)

    SvarSlet